Je hebt een brief ontvangen of telefoon gekregen van Deurwaarderskantoor Holland.

Je moet betalen.

Wat nu?

Direct betalen

Je hebt de rekening van Waternet niet betaald. De gerechtsdeurwaarder heeft je een brief gestuurd over deze situatie. Hij verklaart dat je onmiddellijk moet betalen.

Je hebt de factuur van het CJIB niet betaald. De gerechtsdeurwaarder heeft je een brief gestuurd over deze situatie. Hij verklaart dat je onmiddellijk moet betalen.

Gemeente

 

Je hebt een schuld bij jouw gemeente. Jouw gemeente heeft het innen hiervan aan ons uitbesteed. De gerechtsdeurwaarder heeft je een brief gestuurd over deze situatie. Hij verklaart dat je onmiddellijk moet betalen.

 Is de vordering te groot voor een betaling ineens? Maak dan een betaalregeling aan in ons debiteurenportaal.

Overige

 

Je hebt een schuld bij een leverancier. Jouw leverancier heeft het innen hiervan aan ons uitbesteed. De gerechtsdeurwaarder heeft je een brief gestuurd over deze situatie. Hij verklaart dat je onmiddellijk moet betalen.

Is de vordering te groot voor een betaling ineens? Maak dan een betaalregeling aan in ons debiteurenportaal.

Veelgestelde vragen over betalen

Ik wil graag in termijnen betalen, is dit mogelijk?

Vaak is het mogelijk om een betaalregeling met ons te treffen. Je kunt jouw betaalvoorstel mailen naar: overheid@dwkholland.nl. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.

Ik heb een betaalregeling met jullie getroffen maar ik kan de regeling deze maand niet nakomen. Wat moet ik nu doen?

Mocht je je betaalverplichting niet na kunnen komen, stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar: overheid@dwkholland.nl. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op om een passende afspraak te maken.

Ik sta onder bewind, wat moet ik nu doen?

Als je onder bewind staat is het belangrijk dat wij hiervan zo snel mogelijk op de hoogte worden gebracht via: overheid@dwkholland.nl. Dit kun je zelf doen of je bewindvoerder. De beschikking van de rechtbank graag toevoegen aan de e-mail. Zonder de beschikking kunnen wij de e-mail niet in behandeling nemen. Na het ontvangen van de beschikking zullen we je verder informeren.

Ik heb kwijtschelding aangevraagd bij Waternet, wat moet ik nu doen?

Alle bewijsstukken met betrekking tot de kwijtschelding kun je aan ons mailen via overheid@dwkholland.nl. Heb je de kwijtschelding bij jouw gemeente aangevraagd? Dan heb je een ontvangstbevestiging van je aanvraag gekregen, deze graag toevoegen aan de e-mail. Als alle bijgeleverde stukken voldoende zijn, dan nemen wij contact op met Waternet en zullen we je verder informeren.

Ik ben het niet eens met de door het CJIB opgelegde boete. Wat moet ik nu doen?

Op de achterzijde van het dwangbevel vind je alle informatie. Lees dit zorgvuldig door en volg de instructies die daar staan op.

Ik ben het niet eens met de vastgestelde beslagvrije voet. Wat moet ik nu doen?

Je hebt van ons stukken ontvangen dat we beslag hebben gelegd op je loon of uitkering. Hierbij zit ook een formulier voor het herbereken van de beslagvrije voet. Vul dit formulier volledig in en stuur dit op naar:
Deurwaarderskantoor Holland
Van Dedemstraat 6a
1624 NN Hoorn

Liever het ingevulde formulier inscannen en versturen via e-mail?
Dat kan ook: overheid@dwkholland.nl

We gaan de aanvraag beoordelen en zullen u verder informeren.

Ik weet niet precies hoe hoog mijn schuld is, kan ik dit opvragen?

Wij hebben een debiteurenportaal. Je kunt hier inloggen en inzicht krijgen over jouw schuld. Lukt jet niet om in te loggen? Stuur dan een e-mail naar overheid@dwkholland.nl. Onze medewerkers geven je graag meer informatie.

Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen?

Vul dan onderstaan formulier in.
Wij nemen jouw vraag zo spoedig mogelijk in behandeling